God morgon & god natt!


Nu är den här evigt lååååånga natten äntligen över... och jag får äntligen åka hem och sova! wiie :D
Jag är så in i bomben trött så jag skulle kunna stå upp och sova.

 Jobbigt dedär med att jobba natt, speciellt när man inte är van, och det bara är tillfälligt, sådär i slutet på veckan! Vore det alltid nattjobb skulle det vara en annan sak, då skulle man få in dygnsrytmen lite bättre. Som det är nu vet jag knappt vilken dag det är och vad klockan är heller.. wierdoooee!

men det har iallafall gått mycket bra att jobba. Ingen fick salpetersyra på sig, som tur var! Inte heller några andra incidenter har hänt. Förrutom att vi förlorade en tankbil (1/3) första natten, då den började läcka och var tvungen att bo en sväng på verkstad! Därför tog det lite längre tid än väntat. Men som tur var kom den tillbaka igårkväll precis innan vi skulle börja vårt pass! Så nu är syra-båten är tömd. Den tömdes konstant från onsdag ca 23 tills imorse (fredag) vid 9!

Skönt att det äntligen är helg med! Ikväll blir det lugna puckar vill jag lova. Och imorgon ville danne att vi skulle åka iväg och fiska, utanför Örebro tror jag att det var. Men jag får se om jag hakar på eller ej. Man är ju ingen fiske-fantast direkt! Fast det kan ju vara skönt att bara vara ute i naturen, om vädret tillåter då! Annars får jag hitta på någe annat skoj bara!

Ringde förresten precis och bokade om min frisörtid, igen. De var egentligen tänkt att jag skulle dit vid 13.30 idag.. men jag pallar inte känner jag. Så jag fick en ny tid på onsdag den 6e, kl 15! Då hoppas jag att jag kan den här gången. Vet iallafall att det blir jobb nästa vecka (antar att det är mellan 07-16) och att vi ska avisolera och blästra en tank! Men vet inte om det är jobb hela veckan. Det visar sig!

Såhär ser jag ut i håret nu för tid'n:


Nääej! nu ska jag ta en bit mat, sen ska jag gå och lägga mig!
Hörs senare :)

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Petto
2011-07-01 @ 14:16:34

snygg bild den första du! Sliten antar jag :)

Postat av: Mamma
2011-07-04 @ 11:23:31

Det var ju kul att du har börjat bloggat igen.Kram Ugglan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!