Måndag 18 Juli

God dag!



Idag är det måndag och jag är hemma - ledig! och regnet det bara öser ner utanför fönstren.. jätte mysigt :) Vaknade tidigt imorse när danne skulle gå till jobbet! var vaken ca en timma, sen somnade jag om igen och vaknade strax efter 10! Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och äter marabou digestive! :$ bra frukost?! Snart ska jag plocka ihop tvätt och tussa ner i tvättstugan! sen diska.. jippi! kul att det alltid blir världens jävla berg av disk i köket... vill verkligen ha en diskmaskin!! jag hatar att diska, likaså min sambo, varför investerar vi aldrig i en diskmaskin?? Hm....

Helgen har varit lugn, inte hänt något speciellt alls sådär.













Har inte varit jättepigg som sagt, men igår kom mamma och lasse hit, då ville de gå in på nya netto här i stan för att se om det var nå att ha, men det var de icke, skräpaffär! :P så vi åkte mot kolbäck för vi hade tänk kika lite på loppisar, men den bästa var stängd! Så då åkte vi vidare till hallstahammar och gick in på åsby och kikade! Kom hem med 3 växter och 2 fina krukor! Åhh dom har ju så grymt fina inrednings grejjor där, har du inte varit där? kika in det här: http://www.asby.nu/ !





jag har ju tjatat och tjatat och tjatat.. på daniel, att han MÅSTE klippa sig! och han har inte gått med på de, men igår tjatade jag visst tillräckligt så jag fick klippa honom, åååh vad glad jag blev! Både för att jag tycker det är jätteroligt att klippa, sen att han blir så otroligt SNYGG när han är kortklippt och friserad :D wiiiie!

Före:


Efter:


Så söt så! ;)




elsagos :)


Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-07-19 @ 21:14:07

Bra bilder.

Postat av: Mamma
2011-07-30 @ 19:17:41

Jag saknar din blogg.........................


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!