mums-tips:

God kväll!

Har precis tagit mig en varm, lång och skön dusch så nu doftas de gottigott :)

Börjar konstigt nog bli lite småhungrig? ska nog ta mig en god skål vaniljyoghurt!
Med tanke på det, så tänkte jag komma med ett ASGOTT tips på mat som vi lagade idag!

"Kokos-lime-lax med currysås och ris"


det är ungefär allt det här som du behöver.


laxen väntar på att få komma in i ugnen!


servera med en go sallad och sen äre klart!
(dålig bild, ser lite färglöst ut, men är en ordentlig smakexplosion i munnen;))





Nu ska jag krypa ner i sängen... natti natti!
Hörs imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-07-16 @ 03:11:45

Gotti gotti jag var på min rast och handla färsk lax. Det blir pasta med stockholms laxsås i morgon. God natt eller morgon min lilla pärla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!