Tisdag 12e Juli

Hejsvejs!

Idag är det tisdag, och jag är ledig :) Så jag tog sovmorgon, det var skönt :) Sen upp och dra igång lite kaffe, och lagom till det frågade Mysan mig om vi skulle träna, så det gjorde vi.

Det vart armar och kondition idag, gång i snabb takt och sen sprang vi, duktiga var vi! Klapp på axlarna ;) Jag har inte gymmat sen april-maj nångång, och de kändes haha :P men det var skönt iallafall. Efter det vart det en stund i kärringgrillen, och jag vart ganska brun faktiskt, weeho.


svettigt värre..

Nu har jag precis ätit frukost/lunch - brunch!
Det vart en skål vaniljyoghurt 2%, med bran flakes, riven kokos och torkad frukt
och en banan, men den har jag inte ätit upp än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!