Dagen bara försvann?

Den här dagen gick så sjuukt snabbt! Vart tog den vägen egentligen? :O Jag vaknade runt 9 snåret, efter en massa konstiga drömmar, vilket jag ogillar, uchs! :( Efter det gick jag upp, käka frukost och så, tog på mig träningskläderna, gick ner till gymmet.. var där i ca 2 timmar och svettades (klapp på axeln till mig) sen hem, käka lunch, vart mätt & trött, skulle vila, vaknade när älskling kom hem och sen har vi ätit mat och haft de bra bara! haha :P

Min lunch idag efer träningen..

Nu sitter han framför tvspelet och jag här :P haha! Men snart ska vi kika på Ullared på kana5, såå kul! Inte sant? haha blir alltid mycket skratt iallafall! får se om det blir det okända eller nått annat efter det, sen big brother :) och familjen annorlunda-reprisen runt 12 i sängen om man är vaken då! ;) myspysmåndag med älskling :)


Kommentarer
Postat av: mamma
2011-03-08 @ 08:23:28

Vad duktigt att svettas i 2tim,fina bilder.Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!