Dagens vill ha:

Innan solariet så tog jag en rejäl skrubbrunda i duschen med mina rosa skrubbhandskar. Men märkte då att dom är väldigt utslitna :( och resåren runt handen var ur funktion, så dom ville bara glida av handen hela tiden. Behöver därför ett par nya! Dessa skulle passa bra:


Dom är ifrån www.kicks.se och kostar 38 kr!

Egentligen ska man använda dom torrt på huden, innan duschen, som jag har förstått det? Men så gör inte jag! Jag har dom i duschen, med tvål/skrubb på så jag blir ren på samma gång ;) Det kanske inte har lika bra funktion då? men de funkar för mig iallafall :)

Sen köpte jag ny foundation igår på tal om Kicks. Jag använder mig av:
 
L'oreal infallible. Nr 120! Kostar 159kr!
(jag vet, är en blekis nu)


Och när jag köpte denna, så upptäckte jag att dom hade fått in en nyhet:

Det verkar vara typ samma som den ovan, fast med inbyggd borste? Häftigt tycker jag :P och för fet/glansig hy stod det. Den verkar grym! Men vågade inte testa ifall den skulle vara värdelös :$ Så vart det sist jag provade ny foundation iallafall.. och det är så himla tråkigt. Att ha en helt oanvänd och behöva köpa en till ny!

Men är det någon som har testat den som kan säga hur den funkar annars? :)


Naaeej nu ska jag inte sitta här på mitt arsle och slöa!
Nu ska jag ta på mig träningskläderna och invänta jeanette ;)

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: cornel
2011-03-23 @ 11:06:27

Postat av: cornelia
2011-03-23 @ 11:07:14 URL: http://annnacornelia.blogg.se/

Jag har testat den, och jag använder den nu. Den är jätte bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!