Färdig, träna, rita..

Tvätten är färdig och inne i garderober och lådor nu. Jag har ätit mat, plockat in disk osv.
Nu funderar jag på att gå ner mot gymmet ;) Men såg att jag måste ladda telefonen.. så jag har musik!

Under tiden kan jag grejja lite. Men jag har sån lust att rita, det var så längesedan nu.
men det får bli när jag har kommit tillbaka igen, om jag fortfarande har lust då vill säga :)

på tal om att rita.. för er som också tycker de är roligt, så vet jag en tjej som är jätteduktig på att rita, hon har en egen blogg där hon lär ut att rita, och visar hur hon gör osv. Hon är verkligen superduktig! Här kan du gå in på hennes blogg: http://lardigteckna.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3
2011-03-24 @ 13:28:12 URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

jag har sett hennes blogg ! coolt hon ritar <3

Postat av: Mamma
2011-03-24 @ 13:34:16

Hej på dej mitt lilla hjärta. Vad flitig du är,var det mamma med kvasten.......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!