Fredag 11 Mars

God morgon, uppe med tuppen! :)


Elsa just nu! Hon sitter i sovrumsfönstret och spanar ut i det fina vädret, sol och blå himmel!

Jag själv har redan hunnit få i mig en halv kopp kaffe och varit ner i källarn med dubbelt så mycket tvätt som det brukar vara! Hoppas verkligen att jag hinner med allt idag, för det är en efter mig som ska tvätta. Annars brukar jag kunna boka 2 tider efter varandra om det är mycket som behöver tvättas, det brukar vara ledigt. Men inte idag! :( D hjälpte mig att bära ner innan han gick till jobbet. Förresten!! Inatt var det inga dumma drömmar här inte, inatt drömde jag om mig, My och Jeanette.. och vi höll på att tramsa oss och grejja så vi gapskrattade massor i drömmen! Det visade sig att jag hade skrattat i verkligheten också, D hade vaknat av att jag låg och skratta i sömnen flera gånger inatt fick jag höra, haha! Skönt :D



Så idag känner jag att det kommer att bli en bra dag! Känner mig glad, utvilad och pigg :) En låt som gärna vill fastna i mitt huvud, länge, och som är glad kan jag passa på att tipsa er om!

Ni har säkert hört den, för den är ju ifrån melodifestivalen 2011! Första gången jag hörde den tyckte jag att den var hemsk, och tråkig! Men däremot andra gången jag hörde den så älskade jag den.
Man blir så glad av den och här kommer den:



Vad tycker ni om den?
Jag tycker den är bra, om man inte tittar.. utan bara lyssnar på den haha :)


Kommentarer
Postat av: Anonym
2011-03-11 @ 09:10:04

DU VAR MEJ EN FLITIG EN:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!