Fredag 18e Mars

God morgon!

Innan jag säger något annat, vill jag bara tacka för de fina kommentarer jag ser att jag
fick för mitt tidigare inlägg! Jättefint skrivet av er, det värmer, tack! :)

Igår var det vår, och idag är det vinter? Konstiga årstider vi har här i Sverige! :O
När jag vaknade och såg att det snöade imorse, så trodde jag bara att det var sån där snö
som kom ner fast den inte stannade kvar på marken, utan tinade bort på en gång.
Men sen ställde jag mig upp och tittade ut, herregud  massvis med snö överallt?
När mamma var här igår, sa hon att det skulle snöa idag,
men jag hoppades på att hon skulle ha fel såklart! :P Men hon hade rätt.. :) haha!

Idag skulle jag behöva använda ett skrivprogram på datorn, men det vill inte fungera alls längre,
det har låst sig. Eftersom jag inte har någon produktnyckel till microsoft office word!
Är det någon som vet hur man kan göra då? finns de något liknande program att ladda ner till exempel?

Annars hade jag tänkt träna, men nu är det massor av snö, får se hur det blir om det blir fredagsmys inne eller om jag ska ut och pula i snön! :)



Hörs senare iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!