Frisk luft!

Japp, vi kom ut och gick rundan, i halvsoligt väder! :) Men det var skönt som tusan, lite halt och extra snöigt på vissa ställen och förrutom att jag har såinnih*lvete mycket träningsvärk sen gymmet.. och det känns ju inte bättre nu direkt haha! men träningsvärk är bra värk så jag klagar icke! ;)

Efter det gjorde vi ett ärende på banken, sen skulle vi dela på en liten ostig-pizza.. men det var stängt.. då åkte vi till nästa ställe, det var också stängt.. så åkte vi till sista stället.. där var det helt okej! Vart en halv vikingkebab och en Fanta lemon! Inte så nyttigt kanske, men det kunde ha varit värre!

Sen åkte vi och handlade lite smått och nu sitter vi här och dricker kaffe och pustar ut, idag var vi duktiga hihi :) och just nu regnar det ute! och det är faktiskt ganska mysigt. Var ju hur längesen som helst det regnade sist? Det har ju bara snöat.. Men nu ska jag vara lite social med mamma :)

och sen blire att laga min special-korvstroganoff till mig och älskling för han ville så gärna ha den idag igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!