God kväll..

Hej på er!
Blogg.se har ju som sagt legat nere idag mestadels, så har inte kunnat skriva då! Men nu kan jag! :) Idag har jag iallafall tvättat (massor!!) mellan 10 till halv 3 idag, röjt undan, diskat och lagat mat, duschat och så vidare! smörjt in mitt bröst 10009235 gånger typ för att det svider som fan!!


såhär ser jag ut idag!

Iallafall, jag tänkte laga mat tills min älskade kom hem. som en liten överraskning då, för att han trodde att han skulle komma hem och börja med att laga idag! Jag hoppades på att han var riktigt hungrig för det vart mycket mat! Het & kryddig korvstroganoff med ris a la emma! ;) (special

Så jag vässade skarpaste kökskniven i köket, tog fram alla ingredienser jag behövde, satte på riset på kokning, och nästan precis när jag var klar.. skulle jag torka av bänken med en trasa för jag spillde ut en klick creme fraiche.. då ligger visst kökskniven där, som jag precis har vässat... klantig som jag är, så råkar jag SLÅ in mitt finger på den vassa delen av kniven, (torkar av bänken lite fort bara) och det gjorde såklart svinont. Men jag fattar inte att det var så farligt, men drog bort min hand i ren reflex.. och upptäcker då att det då skvätte ner kylskåpet och städskåpet bakom mig med blod? och det droppar, och rinner ner.. stora fläckar av blod på golvet, min hand blir röd.. och blöt.. då förstår jag att jag har skurit mig! eeeeuuu...

Tar en ganska stor bit papper runt fingret, det färgas rött på en gång.. jag vågar inte titta på fingret, klämmer åt pappret ännu hårdare och inser att det fan är blod i hela köket!!!! :S uuuuhhh.. håller på att svimma av äckleri.. jag hatar ju blod och får ont i hela kroppen utav att bara se blod så det var inte roligt!

Mitt upp i allt ringer danne och säger att vi måste åka till nya huset och välja tapeter om 10 min för att christina har ringt! Så jaha.. det går ju inte nu?! Jag har ju lagat mat och det är precis klart! :( men det var bara att ställa undan det, så får vi mikra det när vi kommer hem senare istället. Då kommer han upp.. och tror att jag har varit tokarg och kastat blåbärssoppa i köket? hmm, naaee vi har ju inte ens blåbärssoppa hemma? så det hade jag verkligen inte gjort. Det var ju blod! Så han blir jätte orolig och undrar vad jag har gjort. Då förklarar jag bara som det var och tar på mig skorna och jackan eftersom vi hade så hiiiiimla brottom, och då börjar han torka upp blodet uuuuuscch.. men vi skulle ju vara i nya huset inom 10 min, kom nuuuu!! Jag får nästan dra med mig honom.

Men när vi väl är där så har christina med sig en megastorjättekatalog med massvis med underbara tapeter! Jag säger bara en sak.. det vart vitt och ljust i varje rum!! med skimmer i olika former! hihi ;) Kommer bli så grymt bra! Jag vill flytta nu! Sen tog vi lite mått och grejjade och hade oss. Kan inte bli annat än bra nu! Love it.

Nej nu ska jag kolla på tv och gosa med min snygging!
Vi hörs senare eller imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!