Gratis är väl gott?

Det tycker jag iallafall - och jag tror inte att jag är ensam om den saken? ;)



Jag har gått och blivit medlem på en hemsida, som kallar sig för Gratis bio.
Hört talas om de? Om inte, så måste du kolla in detta! 

Det är något som jag helt ärligt tycker var superbra gjort.
Eftersom man - mycket enkelt, smidigt och smart, kan samla ihop olika mycket poäng,
beroende på vad du vill göra, och på så vis får du olika värdecheckar osv helt gratis hemskickade till dig!

Jag vill därför jättegärna tipsa er andra om gratis bio också, ni som inte är medlemmar - än! ;)
Jag tycker att det är något du verkligen borde göra - bli medlem nu du också! 
Det är först och främst helt gratis att bli medlem, och väldigt roligt också! ;)




Det är ju bara du som förlorar på det, om du inte går med, gratis är gott! :D

För att du också ska kunna bli medlem som mig och många andra,
och få en massa gratis prylar.. tryck här! 


LYCKA TILL! :D


Kommentarer
Postat av: cornelia
2011-03-23 @ 13:44:24 URL: http://annnacornelia.blogg.se/

Ja det får du göra. Jag gillar den iallafall.

Hehe, jag har det hemma, men jag har inte använt det så mycket bara, det smakar skit hehe.. Men de ska ju göra det. Jag får ta och börja använda det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!