Känn en doft av.. kärleksmums!

cha cha!

Har inte varit en superdag idag här... har varit ganska tjurig om jag ska vara ärlig, pms och mensvärk är inte att leka med! :( men man kan faktiskt tro att min pojkvän, danne har samma problem hihi :bigeyes:

Jag har iallafall ritat lite, städat lite och bakat idag, kärleksmums vart det! med lite rivet limeskal på! Doftar fortfarande ljuvligt, Mmm...! :love: Peter & gun kom över och fikade med oss :) plus att jag redan har diskat undan, plockat in och dammsugit allt jag hade grisat ner och lite till! Så nu är det snyggt här också!

Nu blire tv mys i soffan med min älskade pojkvän,
som jag ska tjata sönder angående att jag måste klippa honom! 
stockholm - båstad (nånting?) ska vi se, sen blir det såklart BB live! :thumbup:


jag & danne i somras


Hörs senare eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-03-28 @ 08:44:10

Är du på bättre humör nu mammsi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!