Ljusare tider

Jag har fått en idé. Jag är trött på min hårfärg. Jag vill färga håret ljust!!! :O Och nej, inte sådär blondt rakt av, pang allt hår är vitt! Nej, inte så. Utan typ ljusbrunt hår, med massor av ljusa fina slingor i olika nyanser i! Har haft min mörkbruna nu så himla länge, vill ha en förändring. Men.. hur ska detta gå till? Kommer ju slita ut mitt hår totalt? :(


Jag skulle vilja ha nåt i stil med hur dess två brudar har håret! Färgen alltså :) Vågar jag testa? 

Och på tal om annat, konstigt sammanträffande att det vart just dom här två tjejorna som hade hårfärgen jag vill ha. Tycker att dom är sjuuukt lika varandra! :P Den ena är en modell för H&M bland annat (vet ej vad hon heter)  och den andra är Sarah Jessica Parker ifrån sex & the city! Håller ni inte med mig? Aja, snygga är dom iallafall ;)

Min egentliga hårfärg;




(Jag, när jag var liten)

Skulle vilja ta tillbaka den hårfärgen och ha den nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!