Lördag 12e Mars

Gooooooooooood morgon sötisar! ;)


en bild på mig, från igår!
Jag skippade den stora tjocka vinderjackan och satsade på vårjackan istället ;) NAJS!

Det är skönt att det är lördag, det är oftast sköna dagar! Men dagens lördag känns faktiskt lite tråkig.. vaknar upp ensam, älskling är på jobbet :( Har huvudvärk.. och jag är faktiskt inte särskilt pigg, även fast jag sov till halv 10? Gick iofs och la mig sent. Skulle egentligen ha velat träna med mysan idag, skulle varit både roligt och skönt! men hon jobbar :( vi har jämt en sån himla bra tajming vi två? :P Så jag vet inte vad jag ska hitt på!

 Men har precis fått i mig frukost iallafall. Men det var en liten besvikelse.. Jag skulle dricka mitt morgonkaffe, och upptäcker till min förskräckelse att vi inte har någon mjölk hemma! :O Men däremot en hel del matlagningsgrädde... uuusch, prova inte att ha det i kaffet, det smakar inte gott vill jag lova! men det var ju iallafall bättre än en kopp svart kaffe, usch det är såå vidrigt! Jag tycker att det är gott när man blandar kaffe (75%) och mjölk (25%) på ett ungefär, behöver inte vara exakt ;) men då tycker jag att det är gott iallfall!


Det är himla fint väder ute idag :)
Solen skiner och himlen är blåå, liite kyligt dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!