Lördag 19e mars

Tjena tjena!!

Idag var det lördag... jätteskönt och med strålande sol! :) men inget bra morgonhumör här hemma + dålig frukost och inge snus, vi håller på att sluta båda två.. går inge bra! vet inte alls vad man kan hitta på idag..

jag fick iallafall det där rycket jag pratade om igår, så nu har jag lugg! lite ovant är det allt, var så längesen jag hade lugg nu :P hel-lugg.. :) Men ändå skönt med en förändring, nu skulle jag bara vilja färga håret ljusare.. men det vet jag inte hur det blir med..


såhär vart det iallafall, bild på mig från igår. Vad tycker ni? :O



Vad ska du göra idag, denna lördag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!