Lördag 26e mars!

Goddag hörrni!

Är ni pigga och glada idag? det är jag! Härlig sol ute, men lite kallt ändå! :)
Jag sov ut och vaknade upp vid halv 11! :O Danne är ju på jobbet. Men då gick jag upp och diskade undan i köket, torkade och plockade in, sen skaka jag mattor, dammsög överallt och dammtorkade! Sen bums in i duschen, smörjde in mig, kamma fram luggen så den inte står åt alla håll sen när håret torkar, och sen gjorde jag frukost åt mig själv.. det var mannagrynsgröt! ååååhh va gottit de är :) med lite socker, kardemumma, kanel och mjölk på! och mätt i magen blir man också på köpet! och en kopp kaffe på det, sen kollar jag just nu på Let's Dance reprisen på tv från igår!


Ja vad säger man, underbart väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!