Lördag 5e mars

God morgon! ;)
Hur mår ni idag? pigga och glada kanske? :) Jag är (o)pigg men glad ändå! Vart en vild kväll/natt. Det var ju som sagt födelsedagskalas hemma hos mysan! Jag och jeanette sprang runt i nästan alla butiker i köping igår för att hitta en bra present. Vet inte om vi lyckades, men hoppas det :P Sen handlade vi lite gott till kvällen - vin, läsk och flamin hot cheez cruncherz! ;)

När vi var påväg till bilen och åka hem mötte vi på min lilla daniel och då åkte vi och käka, sen hem! Då var det big brother repris, så vi fastna framför det med vin! och sen skulle vi göra oss iordning och grejja och hade oss.. slutade med att 1 liter vin tog slut! Inte kostigt att vi segade då.. tiden gick ju så himla snabbt! Men riktigt trevligt var det :) Sen skulle dom andra ut på krogen, men de hoppade vi! Så då började vi traska hem för att ha en "mys-film-och-prata-skit-kväll" men det jeanette vart trött först, och då var jag pigg, sen vart det tvärtom! och jag ville ha både ett glas vatten, en skål vaniljyoghurt och nougatpuffar.. sen när min snälla karl hade hämtat det åt mig hade jag somnat på golvet fick jag höra imorse. Ibland kan de gå fort när jag blir trött! sen har vi käkat frukost imorse sen åkte jeanette och jobbade :( stackars! Men det blir flera gånger :)

Nu ska jag vila lite, är seg som tusan idag.. sen börja röja undan lite här. Och sen traska till ica och handla hem kvällens middag, vad det nu ska bli :) Mamma & lasse kommer över och käkar, och de skulle ha med sig vin.. hur ska detta gå? hahaaa! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!