Måndag 28e Mars

jag just nu:


cha cha!

Idag är det måndag, ny vecka och med nya tag! :)
Jag hade visst inte ställt om alla klockor här hemma,
så jag vart lite förvirrad här ett tag imorse.

Började iallafall morgonen med att vakna halv 5 gråtandes.. igen.
På grund av en dummis dröm.. fattar inte varför de ska behöva vara på det viset.
Usch vad de är jobbigt, hela dagen fortsätter ledsamt bara för det! :(
Tur att jag har min älskling bredvid mig som kramar om mig, då känns de faktiskt bättre!

Somnade om ett tag efter det, och vaknade igen och gick upp och tog en kopp kaffe,
och sen kom jag på att det fanns nybakat i kylen..
så var TVUNGEN att ta en liten bit idag med, åååhh så dumt, jag skulle inte ha bakat haha!!
Inte när man vill bli av med sin "vinterpäls" man har samlat på sig.
Dvs - jag! Tränar ju för fullt för att bli av med det, så trycker jag i mig kakor..
 ne hur dum kan man va! :( 

Är nog bäst om jag pallrar mig ner till gymmet idag va..? ;)
Jo men det hade jag tänkt göra i vilket fall som helst :)
Men var iallafall dumt att trycka i sig kakorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!