Måndag 7e mars

God morgon alla glada!
Idag är det måndag igen, usch! Jag gillar inte måndagar.. men därför tänkte jag göra en bra start på en tråkig dag! Har precis fått i mig en skål vaniljyoghurt med banan och müsli, och en macka, kaffet håller jag fortfarande på med! ;) Och om ca en halvtimma, när maten har fått vila lite i magen.. så ska jag tassa ner till gymmet och köra lite! Tycker det råkade bli lite för mycket av den goda maten under helgen!

Men helgen har varit riktigt bra & trevlig ;) Kalas hos My i fredags, Jeanette sov över, vakna upp ganska bakis, var iväg och handlade och fixade och donade hemma, sen kom mamma och lasse över till oss på middag, med en jättefin blomma och ännu mera vin.. ! Maten vart superlyckad! och det var både vin och cider i lördags också.. och lite vin igårkväll med danne och hans goda mat =) 3 dagar i rad.. men inte var jag full igår iallafall :) knappt i lördags heller så det är ju skönt!


här är dagens bild på mig ;)

Jag tänkte dela med mig av bilderna från i fredags när jag kommer tillbaka från träningen!
Låter det bra? :)

Vi hörs senare iallafall,
ha det bra sålänge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!