Matgruppsbeslutsångest!

Jag var in och kollade lite efter matgrupper på internet här om dan. Det fanns massor av fina, som faller oss (mig ;)) i smaken! Men då kommer vi bara till dagens i-landsproblem. Vilket ska man välja? Vart ska man köpa för bäst kvalité? Ska vi ha helvitt? eller blandat med träfärg? mörkt? ljust? gammalt? nytt? Här är några av mina favoriter iallafall... kom gärna med en kommentar och säg vad du tycker!


Nisses
3295:-
Vitmålat trä, blandat med ek!


Nisses
3995:-
Helvitt bord och stolar i trä med "dubbelkryss" i ryggen!


EuropaMöbler
4795:-
Helvita trämöbler med "ränder" i ryggen.

EuropaMöbler
4995:-
Helvita trämöbler med "kryss" i ryggen.


Nisses
5995:-
Ekfanéer och "skinn"stolar. Det ska vara svart, inte brunt!



Vilket tycker du är snyggast?
Har n i andra idéer på matgrupper som finns nån annanstans med 6 stolar,
 så får du gääärna komma med förslag till mig? :)


Kommentarer
Postat av: Malin
2011-03-01 @ 11:09:04 URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

den längst upp eller den näst längst ner är finast :D fast jag älskar ju stilen på den längst ner, men som sagt, det ska vara svart skinn ;)

Postat av: Olavmary
2011-06-16 @ 13:55:22 URL: http://olavmary.blogcheapster.com

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!