Nattuggla?

Jaha, nähe. D-lovely somnade visst. Jag ska låta honom sova en sväng, så jag sätter mig här igen en stund. Är ändå inget bra på tv heller! :( Kollade big brother ikväll, nån mer som gjorde det? :) Gurkan vart ju rätt snygg i håret, eller inte.. helt gult herregud, tunnhårigare lär han ju bli av det där också.. :P men det är hans problem!

Förresten.. på tal om big brother! Har ni hört:


(tryck på bilden för att läsa hela artikeln)

Vad tror ni? att det stämmer? och isåfall, vem ligger bakom detta? :O


Lite andra tråkiga grejer som har hänt idag:
Jag åt en kebab med bröd på stan tidigare...*onyttigt* vi var vrålhungriga och det vattnades i munnen! :O sen här hemma i soffan ikväll åt jag glass, direkt ur förpackningen dessutom.. fy emma! :( Jag som ska bli av med min "vinterpäls" och förbränna mer genom träningen än vad jag förtär!

Och en sak till, som är betydligt värre än förstnämnda här.. som säkert de allra flesta har hört antingen på radio, tv eller tidning idag? Det jag pratar om är tsunamin i Japan. Fy fasiken vad hemskt att naturens krafter kan vara så oerhört kraftiga emellanåt! Sånt här får ju bara inte hända. Tänk er vad hemskt det verkligen måste vara att själv uppleva det, att vara där. Inte bara att se det på tv och bli ledsen! Såg det på tv i morse, och det såg helt overkligt ut. Och som jag förstår det hela, så hade det blivit ett vulkanutbrott på havsbotten i stilla havet, på ca 1000m djup? och det hade framkallat vågor, som sedan förflyttade sig in emot land och då växte sig ännu större? nää usch, jag tycker verkligen synd om alla som tyvärr tvingas vara med om något sådant :( Det är ju inte så mycket man kan göra åt, när det gäller naturens egna krafter heller. Men R.I.P alla som inte klarade sig! :(


heeelt sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!