Onsdag 2 Mars

Go'morron!
Sitter i soffan och svider(!) och dricker mitt morgonkaffe och äter en banan :) självklart kollar jag på VAKNA! med the voice också :) som alltid! Det gör grymt ont på mitt bröst idag också, men det har (som tur är) lagt sig lite mot hur det såg ut igår! Har smörjt in mig massvis med gånger med hudlotion, en jättebra som jag tipsade om förrut. En rosa, stor pumpflaska ifrån Apoteket. Så det både ser och känns lite bättre än igårkväll, fyfan. Kanske kommer en bild på detta?



Den här använder jag, "Hudlotion" från CCS som innehåller shea butter och finns både med eller utan parfym! Jag har provat båda och jag tycker faktiskt att den med parfym var lite bättre, och det är den jag har nu! Den är även billig (54 kr) och dryg, så den håller länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!