Onsdag 9e Mars

God morgon!
Här sitter jag i sängen och är lite hängig.. för att jag vaknade imorse av hemska drömmar, igen!! Varför? Jag tror att min hjärna vill göra mig knäpp! :(

Därför googlade jag "drömmar", för att kolla om man kan tyda dessa, drömmar? hittade det här på första färsöket: "En annan teori är att drömmar fungerar ungefär som "träning" för riktiga situationer. Samma som att i flygolyckor brukar den största delen av de överlevande ha läst broschyrerna om hur man ska uppträda i en flygplansolycka, vill hjärnan förbereda kroppen inför kommande händelser; som hjärnan anser vara troliga." Hmm, hoppas inte!!

Men nog om det!
Nu är mamma här, och vi har ätit frukost! Nu ska jag klä om till träningskläderna, sen ska vi ut och gå stora rundan i det här fina, soliga VÅRvädret :) Jag har skaplig träningsvärk idag, sen igår och i förrgår underbaaaart är det iallafall hhihi!


Mamma har visst börjat gå redan nu.. utan mig! :O ni ser ju själva!
hahaha knäpp mamma jag har! ;)

Hörs & ses senare!


Kommentarer
Postat av: mamma
2011-03-09 @ 19:01:55

Lasse tyckte jag var jätte fin- Han as garva.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!