På tal om hår...

Det finns en jätte rolig sida på internet som man kan ändra frisyr, hårfärg, sminka sig och hålla på och pilla och grejja med det! Jag tycker det är skitkul, haha! :D Du laddar bara upp en valfri bild på dig själv, som är rakt framifrån och med uppsatt hår för bästa resultat! Den heter www.taaz.com! Kan vara intressant att testa sig fram om det är någon speciell frisyr man är sugen på? Gå in och kika vettja! :D

Här delar jag med mig utav några bilder jag har sparat, när jag har testat mig fram lite:



















Haha, kul om man inte har något annat för sig! ;)


Kommentarer
Postat av: marina
2011-03-12 @ 20:48:13 URL: http://myworldiii.blogg.se/

emma fjärde bilden uppifrån va skit fint! blond ska du va:D fast du e jätte söt i mörk också =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!