På tal om sminklös..


Så kan jag ge er ett tips, om ni annars inte tycker det är så jätte roligt att vara utan smink kanske?

Jag köpte en ny ansiktstvätt här om dagen, när vi var i Västerås!



Jag tycker dom har riktigt bra produkter!


Jag har provat flera stycken:
"Visibly clear, blackhead elimination, daily scrub",
"Visibly clear, blackhead eliminating, toner"
"Visibly clear, oil free, moisturiser",
"Visibly clear, 2-in-1, wash mask"

Alla är riktigt bra, enligt mig!

Jag har använt mig av daily scrub nu ett bra tag, bestämde mig dock för att
prova nått nytt, när den tog slut nu. Då fick det bli wash-mask:en
från samma märke som ni förstår? En 2-i-1 produkt som är både en daglig
ansiktstvätt och en ansiktsmask i samma:



Jag tycker den är helt grym!
Huden känns genast mycket renare, har ändå bara använt den i 2 dagar nu!
Så den kan jag starkt rekommendera till dig som har fet/glansig hy!

Jag köpte den på Apoteket för 67kr!
Räcker ca 1 månad.


Just nu på en av mina hyllor i badrummet:


Kommentarer
Postat av: Emelie Gehlin
2011-03-31 @ 13:16:54

Jag har också fastnat totalt för dom, min favorit är make-up remover:n, den får verkligen bort ALLA sminkrester =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!