Random tanke:


Var det någon mer än jag, som kikade på BB ikväll? :)

Isåfall, då undrar jag nämnligen; vad faan hände med Roza i slutet? Psykos? :S Hon vart ju heeelskum! Började helt plötsligt gallskrika rakt ut, sparkas och slåss och sen puttade hon ner rodney för att han hade lagt sig på "loftet"? gud så farligt att han råkade ligga där när hon kom upp dit då? Det är väl ingen helig plats heller. Jag vet inte riktigt vad man ska tro, jag blev nästan lite rädd här ett tag.. uppkrupen i soffan... :O

Om du inte har sett det och inte vet vad jag pratar om, kolla på det här:



Vad tycker ni om detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!