Röra på fläsket lite!

Jag har precis fikat lite med älskling. Hembakt bröd (av mamma) och te och en skvätt juice! mumma :)

 I väntan på att vår nye hyresvärd skulle ringa. Men hon ringde aldrig? Hon måste ha glömt oss. Men tillslut ringde Danne och frågade om vi skulle kolla på tapeter idag, men det skulle vi ta imorgon istället? Hm, kunde det ha vart så svårt att ringa och bara säga det då? :@ morr! Vi hade ju bestämt idag kl 16! Då hade man sluppit vänta i onödan ju.. men det är som det är.  

Snart blir det träning, efter kl 19, då Jeanette slutar. Ska bli både roligt och skönt ;) Men det kommer nog kännas förresten, kan jag säga. Jag var ju och solade 20 minuter tidigare idag.. och.. jag är nu heelt illröd.. på bröst, hals och ansiktet.. aj aj aj!!! Så dumt.. så fult och så ONT!! :( "vill man vara fin, får man lida pin"? njaa jag kommer garanterat få hudcancer i framtiden!! :/


Såhär får det ju inte sluta? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!