Så skönt!

Ja det vart träning idag också ;) men nu är jag allt hemma igen! Vart en promenad ner till gymmet, började snöa lite då (uuuuusch) men bara yttepyttelite dinglade det ner, sen hade det tydligen haglat också? Men det missa jag som tur var :)

Idag vart det motion och mest armar igen, ska bort me gäddhänget :) + rygg och mage såklart!
Sen förbi kiosken och köpa snus åt mig och karln! och nu är jag hemma..

Är svinhungrig, men ska itne äta ännu.. kanske nåt litet då.. men har ätit en banan och älskling skulle köpa med sig mat hem idag sa han :) så jag väntar tills dess...mmmmums!!!! :)



äääääeeej.. nu ska jag in i duschen,
och skrubba hela kroppen och ta det sista av wella schampoo't som finns kvar!

hörs sen hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!