Söndag 13e Mars

Hej på er!

Idag var det söndag ja, tråkigt... & tråkigt väder är det också. Grått, mörkt och blött! Men mysigt att ligga inne med älskling då :) Jag sov ända till halv 12 idag! var endå ensam, D var ju på jobbet och slet, fast bara en liten stund efter jag hade gått upp och gjort kaffe till mig och satt mig i soffan, kom han hem, åh så mysigt :) Då vart
det lite dusch & mat bland annat.



Har suttit och försökt vara problemlösare här framför datorn nu ett tag.. som du kanske har märkt så har min blogg sett lite konstig ut nån dag? Det var nånting med designen som hade gått snett, men visste inte vad! Har iallafall suttit och letat reda på det nu, och det tar ju ett tag, bland alla dessa koder, siffror och tecken! ibland kan man bli galen på det :S Men jag verkar ha löst det nu iallafall. Eller ser det fortfarande konstigt ut? Att vissa saker har hoppat snett osv? Hoppas inte iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!