Tisdag 1 MARS!

God morgon!
Har precis käkat här, idag vart det endast vaniljyoghurt & müsli och en stor kopp kaffe!

Dagens to-do-list ser ut såhär:
*
Hoppa in i duschen och allt därtill
* Ringa och boka sooltid, år och dar sen sist
* Hem & ringa några tråkiga samtal
* diska & städa undan hemma
* Göra mig iordning
* Iväg till nya huset och kika&välja tapeter & mäta lite osv!
* Hem & packa väskan & träna

Tror jag fick med det mesta, men har säkert glömt något!



Igår:
Var mamma här, hon kom nån gång efter nio, så skönt med sällskap! Då vart de fikadags och sen gjorde jag mig iordning och gick igenom köket och skrev upp allt jag behövde handla hem, sen åkte vi och storhandlade. Så skönt när man har bil, man skulle ha en egen slipper man snylta på alla andra med bil haha :) Men det kommer väl! Vi skulle egentligen tagit en skaplig motionsrunda också.. men vad hände med den? Den försvann. Sen kom danne hem, då lagade vi potatisgratäng med kött och sallad och med loka vattenmelon till det! Mmmm... sen var det ullared, det okända, big brother som gällde för resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!