Tisdag 22a Mars

Uppe med tuppen idag!

Japp, ska göra mig iordnig lite i väntan på min kära mamma :)
Hon kommer snart och hämtar mig och så åker vi hem till henne idag, mot götlunda! :D

Fint väder verkar det bli också, solen har börjat gå upp pch det är relativt blå himmel! weeho! ;)



nån mer som kika BB igår? Jag säger bara 1 sak:
Roza är den mest irritrande människa jag någonsin har varit med om! USCH!
höll på att kasta fil på tvn igår i hopp om att hon skulle försvinna, men jag gjorde inte det!
Sen var det förövrigt världens kaos i hela programmet igår!
Sonia tror att hon är "gangster" och katerina skriker
mer än vanligt och blir aspackad, rodney bryter revbenet, usch!
Det enda som var bra igår var nog simon "björnen" han är alltid så rolig!

Nu ska jag dricka upp min kaffe så jag piggnar till lite och klä på mig hihi!

Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!