Tisdag 8e mars!

Tjoo!
God morgon på er! Har ni haft en bra morgon? :) Det har jag! Vaknade runt halv 10 hihi, sen gick jag upp och tänkte göra frukost, och då ringer mamma och vi sitter och skrattar så jag får ont i magen (+träningsvärk sen igår också) haha, vart mycket trams, som vanligt! Så jag vart inte klar med frukosten förrens 1 timma senare haha :)

Sen såg jag att elsa har fått ögoninflammation tror jag? Röd och kladdig i ena ögat, så jag tog några bomullsrondeller och blötte ner och gjorde rent, men det gillade hon verkligen inte! Hon kanske har ont stackarn :( Men jag fick bort det iallafall, hoppas att det blir bättre nu bara. Vad ska man göra annars? gå till veterinär?

Skulle kolla läget på facebook nyss.. verkade som om alla satt klistrade framför "en unge i minuten" på tv4 igårkväll? Men det gjorde inte jag, ullared kan man ju inte missa ;) Idag vet jag inte riktigt vad som händer, inget speciellt tror jag! ska diska megaberget i köket, uuuuusch fy fan vad jag hatar disk!! såå tråkigt och äckligt.. och jag fattar inte vart all disk kommer ifrån? :O
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!