Torsdag 10e Mars

God morgon!
Sovit gott? Hoppas det! :) För jag har inte.. vaknade halv 3 inatt/imorse av att jag låg och grät, i sömnen.. :( Skitskumt! Drömde att pappa skulle dö :S Han hade köpt en kostym som han hade på sig, och så stod han bredvid en kista och sa: nu ska jag dö.. Sen vaknade jag, usch hemskt :S Fattar inte varför jag kan drömma så sjukt? Det var inte alls roligt, jag blir ju jätte ledsen! Hoppas verkligen det försvinner :(




Har iallafall druckit upp min kopp kaffe, kollat vakna med the voice, pratat lite med danne och vart ner i källarn och kikat tvätt-tid.. det visade sig att jag visst hade en tid igår morse, oopsi! :p och idag var det upptaget så det blev imorgonbitti 07.00! Behövs verkligen tvättas, tvättkorgen är så full så att den inte ens går och stänga.. ändå tvättade jag förra veckan - massor! Men det beror på att jag har rensat och städat iordning en massa i skåp/garderober och balkongen, inför flytten! Så det flyter på lite bättre när vi ska sätta igång på riktigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!