Torsdag 17e mars!

God morgon!

Idag är det redan torsdag.. sjukt fort går veckorna!! :O
och den 17e också.. det innebär: 28 månader med danne aww!! <3 

Var och tränade igår eftermiddag/kväll med Jeanette, sen kom mysan också :)
Gick bra, körde ganska hårt, armar mage rygg o lite ben :)
Funderar på att gå ner idag med, och iallafall köra motion..
men det får bli lite senare isåfall, jag har tvättstugan nu.. har vart igång sen sju ungefär!

Mer igår så färgade jag mammas hår, klippte luggen och sen toppade och fräschade jag till
det lite också! sen blåste de torrt & fixade det, vart riktigt bra tycker jag!
och mamma verkade nöjd också, kul! :)
Skulle vara grymt roligt att vara frisör..tror jag!?! :)
Har faktiskt en syster som är frisör, får ta och intervjua henne angående det ;)


Jag har iallafall sökt ett jobb här också på morgonkvisten! och mer ska det bli..
Snart dags för lite frulle också tror jag.. :)






Ha det bra sålänge & vi hörs senare!!


Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-03-17 @ 11:12:57

Jaså har du sökt jobb,gumman

Postat av: Jonasjeanett
2011-08-01 @ 15:34:51 URL: http://jonasjeanett.bloghandler.com

Nice site, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!