Torsdag 31a Mars

Gó mörron!

Har precis letat reda på all tvätt och tassat ner i tvättstugan för att lägga i några maskiner..
Nu sitter jag här med min kaffe! och känner att jag har en liten blåsa på läppen,
 för jag råka bita mig själv igår.. Aaooo! :(



Snart blir det en frukost här, mannagrynsgröt - MMmmmm!! :)
Efter det blir de en dusch och måla om naglarna, och när jag är klar i tvättstugan
och det andra, så blir det nog en vända till gymmet igen! Jag hoppas att det går bättre idag,
det gick ju helt ok igår faktiskt, med tanke på huvudvärken, men jag vill ju prestera mer än så!
och det kan jag förmodligen göra idag då :) Har ingen huvudvärk idag *peppar peppar* (& ta i trä?)

Sen blir det nog hem och rita, börjar få lite abstinens ;)

Men vi hörs sen då!
cha cha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!