Träning + fix

Jag var och tränade idag, som jag sa. Så skönt! Och herregud
vilket skönt väder det var ute idag också, varmt och soligt :)


påväg hem idag.. då var det dock lite kyligare & skuggit..!


här ser ni hur det gick + att jag körde armar efter det. Mer ska det bli imorgon! ;)


..en aning trött och svettig tjej!



Såhär ser jag ut annars idag..


Innan jag gick hem, svängde jag förbi bokia. Köpte en sån där man har när man tecknar,
vet inte vad dom heter, men man skuggar med dom :)
Ungefär som en papperspenna är det iallafall :) Sen hittade jag ett dyrt ritblock,
med bra megaslätt papper.. tror de är grymt bra! men får bli nästa gång :)

Sen hem och duscha och äta med älskling, hade jag vetat att min superbraiga
hudlotion ifrån apoteket var slut hade jag sprungit in och köpt en ny, men blir också nästa gång då :)

 sen stack han iväg och brände några skivor
 för att vi ska få ordning på min nya dator, men de verkar gå åt skogen iallafall :( skit!
snart kommer svärfar med sin nya dator han köpte idag,
så de ska hålla på o dona o grejja med den!
Efter de blir de förmodligen åka o handla lite mat :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!