Trött, efter en rolig dag

cha cha!

Nu har jag satt mig ner i soffan, för att ta det lugnt. Har varit full rulle och riktigt kul idag :)
 Spenderade största delen av dagen med mammsi i Västerås, vart en jäkla massa trams och skratt så man fick nästan ont i magen hihihi! Men den började inge bra, med en massa snö som kom ner och färgade marken och allt annat vitt? :( Som jag visade bild på i tidigare inlägg! Fast nu är det borta igen, som tur ee :D

Var in massa affärer o kika, sen åt vi mat och andra gogrejjer ungefär hela tiden :P
Sen hem och hämta upp danne för att åka och storhandla mat och även lite andra "behövligheter" :)
Sen hem för att laga mat och klippa hår! Nu är de massa snuskig disk i köket, men tar reda på de imorn istället, orkar inte nu. Vart inte ens någon träning idag, fyy! Men jag hann inte med de idag faktiskt, tyvärr! och Jeanette är sjuk stackars liten :( Men jag ska iallafall ner en sväng imorn och avreagera mig lite :P Nu vill jag bara gosa ner mig bredvid min älskling!!











Kommer med lite bilder och annat imorrn! ;)

Hör då, hej! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!