trött & mätt

Det är jag precis just nu! :P Det vart träning ikväll mellan halv 6 och halv 8 med Jeanette!
Vi var riktigt duktiga, först 65 minuters intervallsträning:


och såhär resulterade det i som på bilden: Nu är jag 757 kalorier fattigare på 9576 steg! :D

Efter det ringde jag upp min pappa som ringde mitt under flåset :P Efter det så körde vi lite styrka också.. Armar och mage fick det bli idag! skönt :) och sen efter träningen skulle vi iväg för att köpa med oss mat och vidare hem till oss och käka, och vi var så ivriga iväg till det för båda var så hungriga, så att vi glömde helt bort att stretcha idag, inte bra inte bra! :(

Men nu har Jeanette åkt hem, men var riktigt trevligt ikväll, massa skratt! :) Som vanligt?!
 Och jag har duschat och tagit på mig snobbenpyamas.. snart ska vi kika bb, jag och min älskling! :) MYS! <3

imorgon bitti är det tvättstugan som väntar på mig kl 07.00...


Hörs då!
Natti natti sötnosar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!