Träning!

Hej på er!

Jag kom precis hem ifrån träningen, grymt skönt var det! Nu känner jag mig glad, nöjd och ganska stolt också!



Jag gick fram och tillbaka till gymmet, körde intervallsträning på crosstrainern i 65 minuter (15/8 till 4/2)! Det resulterade i att jag brände 647 kalorier och gjorde 9572 steg bara på det! (bilden är från när man ska "cooling down") Sen körde jag lite insida lår, baksida lår, armar och mage på det :) Jag har varit duktig på tränings-fronten den här veckan om jag ska vara ärlig! ;)



Nu ska jag prova äta en avokado och lite keso till det, och vatten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!