Nöjd!



Jag var ner och körde ett motionspass på gymmet idag, såå grymt skönt! Vart 65 minuters intervallsträning idag med! Brände 756 kalorier av 9616 steg! Plus promnad till och från gymmet! Sen vart det hem och käka, slänga ut massa sopor & skit, dammsuga, duscha och sen kom älsklingen och efter en timma till så kom 2 tjejor och kollade på våran lägenhet.. dom tyckte den var jättefin och lagom stor! Hoppas bara dom vill ha den på riktigt nu... vore inte helt fel :)





Det här var min mat efter träningen idag, fiiiiint! ;)

(dvs: Rågknäcke, keso, avokado, lite ost + 1 kopp grönt te!)


min "dagens outfit" haha ;)


Kommentarer
Postat av: marina
2011-03-14 @ 21:26:05 URL: http://myworldiii.blogg.se/

ja det är jag : ) hur går det för dig då?

Postat av: My
2011-03-14 @ 21:51:44

Vad du är duktig gumman :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!