Torsdag 3e Mars!

Hej!

Har ätit frukost. En skål lättfil med bananskivor, müsli och nougatpuffar! Inte nyggigt jag vet, men såå gott! Sen en kopp kaffe. Ska snart gå och ta en "påtår" kaffe! Sen ska jag nog gå in i duschen :) Min pappa ringde nyss.. då vart det känslosamt! Har inte pratat med honom på ganska länge :( och han berättade att han hade varit på sjukan och dom hade skurit upp benet på honom för det hade svullnat upp osv. Det var inte roligt att höra att han har haft det så jobbigt :( och inte ring mig? Sen fick han höra mina tråkiga nyheter också, det var inte heller roligt. Men jag lovade ialalfall att jag ska ringa nästa gång, vi är liiite löjliga fakiskt. Han tycker att man borde ringa "varannan gång" typ. Ringer inte jag då ringer inte han heller eftersom han ringde sist! ..men sånt tänker inte jag på och så blir de inte av istället. Usch skärpning!! Det är faktiskt min pappa, och man har ju bara en pappa. Då ska man ta vara på det också! :)


Dagens frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!