Måndag 2 Maj

Goddagens!!

Trött tjej här. Idag vart det jobb 07-16 bara, skulle egentligen ha blivit till sju eller längre kväll, men vart ändrade planer! Skönt det med faktiskt, så jag hinner att göra lite nytta hemma också... och med tanke på att det vart 10 timmars slit jobb igår.. men det är roligt som bara den, trivs gör jag :)

Igår vart det att göra rent en stor kompressor i syrafabriken, där bara locket på den väger ca 3 ton! jag satt/stod/låg under och slipade/skrubbade bort skit, med händerna ovanför huvudet typ hela tiden, snacka om jobbigt haha :) och imorse när jag kom, så vart det att fortsätta lite med det som jag inte hann med igår så att det vart färdigt... sen sanerat, sopat, skrubbat, och dammsugit i 2 rum med Karolina som var fyllda med ammoniumnitrat kulor och damm överallt. Kom in massa mer inhyrt folk idag också, kult :)

Nu har jag diskat bort det äckligt stora berget i köket, och städat och plockat lite här och lite där, duschat och skrubbat mig själv också! Nu inväntar jag min karl, att han ska komma hem och äta med mig, jag är döhungrig!!

Sen blire att bara tat lugnt och mysa och kolla på BB, upp och jobba imorn bitti! :D


(har chokladglass runt hela munnen, fint va? ;))

Hörs sen, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!