Måndag 9 Maj

God dag!

Jag sitter här och tar de lugnt nu, och är nyduschad och freeesh! ;)
Det vart att sluta tidigt idag på jobbet, sen var vi på opel och boka verkstads-tid
och sen handla lite gött på willys!

Det var verkligen behövligt och hur skönt som helst att få sluta tidigt idag.
Jag mår inte helt hundra ska jag säga.. förskyld... :( Synd om mig!!
täppt i näsan, ont i kroppen och halsen! Det vart inte bättre av gårdagen heller direkt.
Ska bara laga mat, äta, vila och gosa och inte göra nåt alls resterande tiden idag hihi :)

Blir att jobba imorn med, har blivit mycket nu, sen 26 april hihi!
 Hoppas att det håller i sig också :) Sen i måndags har det blivit 12 timmar på jobbet varje dag
tills lördag, då det vart 8, sen "ledig" igår söndag. Fast då var danne iväg en sväng och jobbade..

Sen runt lunchtid kom Peter och hjälpte oss med alla flyttgrejjor! tack så mycket :)
Vi bar ner och körde iväg hela fullproppade vindsförrådet och halva lägenheten! :)
Nu är det bara stora grejjor kvar: t.ex soffan, sängen, tv bänk, 2 tv köket och kläder!
Hur skönt som helst att ha det värsta gjort iallafall :)

Imorgon fyller bästa mamma år också :D
grattis till henne då!

Det var det! Hörs senare :D
ha det så bra sålänge, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-05-15 @ 09:10:27

Det var ett tag sen jag var in och glutta.Men allt ser ok ut.Kram mamma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!