11-11-11 & lite längre helg

ja det var ett himla tjat idag om att det är datum 11-11-11 särkilt när klockan var 11.11.11, haha :O
Jag har iallafall precis duschat varmt och länge och svirat om, är ju redan hemma från jobbet!
vi åkte hemåt runt 2 idag! Ganska skönt en fredagseftermiddag ;)

Jag ska ta och fixa iordning mig nu, för när Daniel kommer hem ska vi en sväng
förbi ICA big inn och hämta ut ett paket med koraller han har köpt (så dom inte dör)
sen hem och lämna av det och upp på stan och köpa lite gott gott och lite vin till kvällen.

Sen ska jag måla kökshyllorna och en pall (de är träfärgade nu och ska självklart bli vita) 
kanske hittar jag nåt mer här hemma som inte redan är vitt, och därför ska bli vitt ;)
och danne ska bygga ihop nån liten hylla till att ha i hans akvarium.
Sen blir det bara en massa myys i lugn och ro! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!