fredaaaaaaag!

Tjenis!

Fredag idag ja, skönt att sluta tidigt en sån dag dessutom ;)
Vart lite byggstäd idag för mig och jocke bara,
och en rostbiff-och-potatissallads-macka + julmust på bivur, smaskens!

Jag har duschat, svirat om, plockat och pratat lite i telefon,
nu sitter jag här och väntar på att håret ska torka lite och poppar musik!
 
Jag brände mig lite i solariet när jag solade sist,
så de svider lite om man säger så, men det börjar lägga sig iaf!
Kliar som attan på bröstet :P smörja smörja!

Snart ska jag fixa iordning mig och ta en tur på stan och kika lite tjejkraffs!


bild från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!