Fredag!

yes, nu är det helg. Fast min helg började egentligen i onsdagskväll :)
Då var det som fredag för mig. För jag har varit ledig igår & idag!
Vi var 3 st och jobbade på i onsdags och gjorde färdigt jobbet helt i kolsva då.

Så det vart lite ledigt. Och tur var väl det egentligen,
för jag vart ju tydligen sjuk precis efter det :(
i onsdags efter jobbet så sov jag hur mycket som helst,
och när jag vaknade upp på torsdagen mådde jag inte helt 100.

Ont i hela kroppen, småfebrig, huvudvärk, ont i hals & näsa osv.. usch!!
Mår lite bättre idag, nu är det bara halsen och lock för öronen, typ.
Så det är väl bara att fortsätta ta det lugnt då!

Har ätit en ordentlig frukost framför nyhetsmorgon i soffan.
Kaffe, leverpastejs smörgåsar med gurka, en skål
svartvinbärsyoghurt med rågfras, linfrön och kruskakli.

och nu tänkte jag ta igen allt bloggande jag har slarvat med denna vecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!