Have you heard...?

about the morgans! Jupp, den ska jag faktiskt titta på nu :) Helt ensam. Danne somnade för ca en timma sen.. firrarna sover, till och med elsa sover..? Hmm! :S Och det är ju bara bajs på tv som
vanligt.. :P får se om jag somnar till den, ska bli så otroligt skönt att sova ut imorgon iallafall, det var längesen! :)

Sammanfattning av kvällen då: hämtat paket, varit bo bolaget och ahoppat, träffat Jeanette en snabbis, varit i garaget och städat lite med danne, svärfar & svärfars bror, druckit öl, vin, målat diverse grejjor, byggt och borrat en plexihylla, lagat god mat, ätit god mat, och nu ska jag mysa ner mig i soffan ordentligt, framför filmen. Nån som vet om den är goodiee? :) skön fredag iaf! Hoppas att ni fick en lika bra kväll ni också :)

Vi hörs imorgon, natti natti! ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-11-12 @ 10:57:27

Vin Emma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!