Lördag!

Imorse var vi upp tidigt. Åt mysfrukost, duschade och gjorde oss iordning.
Sen åkte vi till fläckebo, mot Sala/Sätra brunn.
Där ligger Daniels morfar begravd så vi tände ljus och lämnade blommor! :)
alla helgons dag idag ju.
Jag var inte vid min farmor & farfars grav idag, men jag tänkte på dom :)

Sen åkte vi in till Västerås och Erikslund en liten snabbis.
Jag köpte 2 par nya, varma & fina vinterstövlar för ynka 299:- tillsammans, bra köp! ;)

jag letade ju rätt på mina stövlar här hemma till slut som jag efterlyste tidigare,
och dom var i källaren. Hittade dom precis när jag hade tittat igenom ALLA
grejjer vi har där nere, men dom hade blivit mögelskadade...
3 par, bara att kasta dom :( Så jag behövde verkligen nya om man säger så :)

sen var vi in på loppis en sväng i kolbäck, vart lite småfynd! :)
och efter det vart det stor handling på Willys. Massa mat & gotti!
Bland annat dumle med pepparkaks smak... Fy faan vad gott det var, livsfarliga ;)

Nu har vi precis ätit lite kvällsgottis här och kollar på Benjamin buttons otroliga liv,
på kanal 5! Bra film :) levande ljus och täcke och kudde i soffan... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!