Min lediga onsdag:

Har jag spenderat med min mor! :)
först käka vi frukost här hemma med tända ljus,
därefter lasta vi in pant flarror och en hög med reklam som jag har lyckats samla på mig!
Skönt att bli av med skiten :P Sen upp på stan och glutta lite, 
köpte med mig lite glögg hem till kvällen! Mmm :)

sen åkte vi och solade (Ååhh va skönt de var, skitlängesen!)
efter vart de att handla mat och sen har vi bara umgåtts och haft trevligt,
skön ledig dag mitt i veckan :)

Snart blir de lax i ugn med god sås och kokt potatis!
Sen glögg och mandariner hihi :)


Och mitt nya kort kom idag med!
Skapligt mycket snyggare än originalet... ;)
jag ladda upp en egen bild att ha på kortet istället :)




Det nya faller mig mycket bättre i smaken ;)
Nu blir det ÄNNU roligare att shoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!